Facturatie & Contact

Op welke manier kan ik betalen?
Als particulier dien je je eerste bestelling onmiddellijk te betalen via je credit-of debetkaart (Visa, Mastercard, Bancontact,...). De volgende facturen kan je dan via overschrijving betalen.
Als bedrijf kan je de betaalmethode voor je eerste bestelling kiezen.
Krijg ik een factuur toegestuurd?
Ja, deze krijg je onmiddellijk na je bestelling. Je kan je facturen ook steeds consulteren in je profiel op de online applicatie.
Hoe en wanneer kan ik jullie dienst bereiken?
Van maandag tot vrijdag tijdens de kantooruren. Via het nummer +32 (0)15/28 40 65 of per e-mail op info@boxathome.be.
Waar kan ik terecht met mijn klacht?
Van maandag tot vrijdag tijdens de kantooruren. Via het nummer +32 (0)15/28 40 65 of per e-mail op info@boxathome.be.
Wat wordt mij aangerekend?
Voor een volledige prijsberekening kan je hier een prijssimulatie invullen. Deze simulatie is volledig vrijblijvend.

De bewaring van uw Box. (per exemplaar, per maand)
  • Transport (indien gekozen) in functie van uw locatie.
    Er wordt een transportkost gerekend voor iedere keer onze vrachtwagen dient uit te rijden.
  • Magazijnafhandeling per Box.
    Deze kost omvat het opzoeken en klaarzetten van uw Box(en). Bij de eerste levering(en) van uw Box(en) is deze kost gratis.
  • Extra hulp bij het laden/lossen in functie van uw noden.
    U kan de hulp van een medewerker inschakelen voor het in- en uitladen van uw Box. Let wel: alle goederen moeten al klaar staan op de benedenverdieping. Onze medewerkers zijn geen getrainde verhuizers en mogen dus enkel helpen bij het effectief laden.
Deze dienstverlening is mogelijk wanneer de Box onmiddellijk terug meegenomen kan worden. Onze ervaring leert dat voor het laden van een Medium of Large Box ongeveer 30 minuten per Box nodig zijn.

Onze koerier blijft sowieso 30 minuten wachten. Eventuele wachttijden worden aan de gangbare tarieven gefactureerd. (Zie prijssimulatie voor de tarieven)