Veelgestelde vragen


1. Abonnement


Neen. U kan uw abonnement te allen tijde opzeggen.
Dit is ongelimiteerd. U kan uw bezittingen dus voor onbeperkte tijd bij ons laten bewaren.
Uw abonnement stopt automatisch wanneer u al uw bezittingen weer opgevraagd heeft. Dit kan u snel en eenvoudig doen via onze online applicatie.
Uw abonnement start van zodra Box@Home uw bezittingen bij u opgehaald heeft.
Zolang u uw bezittingen niet terug opvraagt, wordt uw abonnement automatisch verlengd.


2. Bestelling


Ja, u dient de annulatie van uw bestelling wel steeds per e-mail te bevestigen. Hiervoor verwijzen wij naar onze Algemene Voorwaarden.
U ontvangt van ons een bevestigingsmail en u wordt telefonisch gecontacteerd door onze diensten voor praktische afspraken.
Er kan iets fout gegaan zijn. U kan ons bellen tijdens de werkuren van 08u30 tot 17u op het nummer 015/28 40 65. Of u kan een e-mail sturen naar info@boxathome.be.
Ja, deze krijgt u onmiddellijk na uw bestelling. U kan uw facturen ook steeds consulteren in uw profiel op de online applicatie.
Nee, wij zullen de bewaring van de lege Box(en) en het transport ervan terugbetalen (indien u al betaald had) of crediteren (indien u de factuur nog niet betaald hebt).
Ja, u kan de Box(en) bij ophaling –leeg- teruggeven aan onze medewerker. De huur van de Box(en) zal u niet aangerekend worden. Eveneens kan u de materialen teruggeven, voor zover deze ongebruikt zijn, en in dezelfde staat als bij de levering. U krijgt dan een terugbetaling van de geretourneerde materialen. De gemaakte kosten voor het brengen en ophalen van de Box(en) en/of materialen zijn echter wel ter uwer laste. Elke annulatie moet schriftelijk (via e-mail) gecommuniceerd worden.
Ja, dat kan zeker. U kan kiezen welke vestiging uw voorkeur heeft. Dit geldt niet alleen voor de eerste ingebruikname, maar ook als u tussentijds goederen wilt ophalen of opbergen.


3. Praktisch


Ja, op eenvoudig verzoek kan u uw Box(en) laten terugleveren of ze laten klaarzetten voor inzage in een Box@Home vestiging.
U kan de hulp van een medewerker inschakelen voor het in- en uitladen van uw Box. Let wel: alle goederen moeten al klaar staan op de benedenverdieping. Onze medewerkers zijn geen getrainde verhuizers en mogen dus enkel helpen bij het effectief laden. Deze dienstverlening is enkel mogelijk wanneer de Box onmiddellijk terug meegenomen kan worden. Voor het laden van een Medium of Large Box voorzien we maximum 30 minuten per Box.
Via onze handige calculator berekent u eenvoudig het volume van uw huisraad.
Onze boxen hebben een maximale draagcapaciteit van 750kg.
  • Kiest u voor levering aan uw deur? U reserveert uw Box dan best 3 werkdagen op voorhand.
  • Kiest u ervoor om tot bij Box@Home te komen? Reservaties voor de volgende dag kunnen tot 15u aangevraagd worden.
Dit gebeurt in overeenstemming met u en ten laatste in de loop van de dag die u gekozen hebt op de website.
  • Als particulier dient  u uw eerste bestelling onmiddellijk te betalen via uw credit-of debitkaart (Visa, Mastercard, Bancontact,...). De volgende facturen kan u dan via overschrijving betalen. 
  • Als bedrijf kan u de betaalmethode voor uw eerste bestelling kiezen.
Onze opslagruimtes beantwoorden aan de strengste veiligheidsnormen. Bovendien dekken de meeste brandverzekeringen uw bezittingen of inboedel ook wanneer deze extern bewaard worden. We raden u aan om dit in uw verzekeringspolis te controleren. Box@home biedt zelf geen aanvullende verzekeringen aan. Wij verwijzen naar ons algemeen verzekeringsattest. Voor meer informatie, klik hier.
Al onze gebouwen zijn voorzien van klimatisatie en vochtregeling, zodat de bewaaromstandigheden optimaal zijn voor uw bezittingen. Bovendien zijn onze gebouwen beveiligd met brand- en inbraakalarm.
Ja, dat kan u zeker. We vragen wel om deze producten voor levering te betalen.
We vragen om zowel bij de aflevering als de ophaling aanwezig te zijn. Zo kunnen de boxen op de gewenste plaats gezet worden, en kunnen we u informatie en tips geven. Bij de ophaling kunnen de nodige formaliteiten afgehandeld worden, zoals bijvoorbeeld het nazicht van de stapeling en kan de box samen gesloten en verzegeld worden.
Van maandag tot vrijdag tijdens de kantooruren. Via het nummer 015/28 40 65 of per e-mail op info@boxathome.be.
Ja, dit kan zeker. U kan eventueel een extra box bestellen. Of, als het maar om weinig bezittingen gaat, kan u uw box die reeds bij ons in bewaring is terug bij u laten leveren of in kijken bij Box@Home en de bezittingen daaraan toevoegen.
Van maandag tot vrijdag tijdens de kantooruren. Via het nummer 015/28 40 65 of per e-mail op info@boxathome.be.
Dit kan op de volgende dag, inclusief zaterdag (niet op zondag).
In samenspraak met onze medewerkers kan de Box aangeleverd worden op een aanhangwagen die voorzien is van een nummerplaat. Op deze manier kan de aanhangwagen op een parkeerplaats staan.

Indien u in een straat woont waarbij de parkeerplaatsen betalend zijn, of in een blauwe zone, bent u verantwoordelijk voor de nodige parkeertickets of voor het plaatsen en aanpassen van de schijf. Eventuele kosten (boetes) zullen ter uwer laste zijn.

Sommige steden of gemeentes bieden de mogelijkheid ook aan om containers op straat te plaatsen. Hiervoor dient u vooraf een aanvraag in bij uw stad of gemeente. De stedelijke/gemeentelijke ambtenaren zullen u de reglementering en eventuele goedkeuring bezorgen.


4. Website


De Box@Home website is geoptimaliseerd voor Internet Explorer 9 en hoger, Google Chrome - 39 en hoger, Mozilla Firefox 33 en hoger en Apple Safari 7 en hoger. Tevens werkt Box@Home ook op verschillende browsers voor uw smartphone of tablet. De volgende apparaten worden ondersteund: iPhone 4S en hoger, iPad 2 en hoger met iOS 7.1, 8 en 8.1. Voor Android geldt dat de versies 4, 5 en hoger op zowel tablets als smartphones worden ondersteund. Mocht Box@Home niet correct werken, verzoeken wij u eerst een andere browser te proberen. Houd er rekening mee dat de kleur van de afgebeelde artikelen mogelijk beïnvloed worden door uw beeldscherminstellingen.
U kan uw persoonlijke gegevens wijzigen via uw profiel op onze online applicatie.
Klik op de "wachtwoord vergeten" link in het inlogscherm. Vul hier uw e-mailadres in. U ontvangt een e-mail met instructies en een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Vul een nieuw wachtwoord naar keuze in en bevestig uw nieuwe wachtwoord. U kan nu inloggen met het nieuw ingegeven wachtwoord.

Cookies

Om u beter van dienst te kunnen zijn maakt Box@Home gebruik van cookies. Als u onze site blijft gebruiken gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Ik ga akkoord
Lees meer