Van de rode loper naar Box@Home
"Service, behulpzaamheid en vriendelijkheid zijn echt super.
Zowel de mensen aan de receptie als van de planning waren telkens top !!
Aan de ophaling en levering van de BOX heb ik ook enkel goede herinneringen.
De werkmannen waren telkens zeer bekwaam, hardwerkend, behulpzaam en uiterst vriendelijk.
De hele ervaring met Box@Home is werkelijk super geweest.
Aanrader!
Als het goed is mag (moet) het ook gezegd worden vind ik!!"
Deze prachtige review werd geschreven door één van onze Box@Home-klanten, Nico Leunen (49).
Doet deze naam u een belletje rinkelen? Niet verwonderlijk, want Nico is een Vlaamse filmmonteur met een palmares om "U" tegen te zeggen.
Dit gegeven trok, samen met Nico's mooie review over Box@Home, toch wel onze aandacht.
Daarom belden we hem even op voor een kort interview.
Een indrukwekkende carrière
Nico Leunen won als filmmonteur al enkele prijzen en werkte mee aan een pak films, waaronder The Broken Circle Breakdown, Lost River, Beautiful Boy, Ad Astra, enzovoort. Samen met zijn vrouw Fien Troch, een filmregisseuse, vormen ze een echt powerkoppel. Fien Troch bracht enkele bekende films uit zoals Home en won ook de prijs voor Beste Regie met de film Kid. Haar recentste film, Holly, waar Nico ook aan meegewerkt heeft, kwam in november 2023 uit.
Wat vindt Nico nu écht van Box@Home?
Op vrijdag 24 november 2023 bellen we met Nico.
Hij gaat meteen van start met te zeggen: "Normaal doe ik dit dus nooit hé, maar de ervaring met jullie bedrijf is mij in die mate positief bevallen dat ik met plezier een uitzondering maak!"
We mogen toch wel zeggen dat enige fierheid in ons opborrelt bij het horen van deze woorden.
Als we Nico vragen waarom hij destijds besloot om ons in te schakelen, begint hij zijn verhaal.
"Ik ben filmmonteur en ik had besloten om mijn kantoorruimte te laten verbouwen.
Daarvoor moesten mijn spullen tijdelijk een ander onderdak krijgen.
Een belangrijk aspect was wel dat de ruimte waar ze bewaard zouden worden voldoende veilig was.
Ik had voornamelijk privéspullen om te stockeren, maar ook wat professioneel materiaal van waarde.”
Google-man, ben je daar?
“Ik woon in Sint-Jans-Molenbeek.
Garageboxen zijn daar zeker wel te vinden, maar die zijn te vochtig en niet goed beschermd tegen inbraak.
Geen optie dus.
Dan dacht ik aan een professionele storage unit, maar buren van mij hadden daar een niet zo prettige ervaring mee gehad.
Hun storage unit werd effectief opengebroken en al hun waardevolle spullen werden buitgemaakt.
Dan ben ik maar beginnen Googlen en zo kwam ik jullie tegen.
Jullie kwamen mij over als een professioneel bedrijf dat goed weet waar ze mee bezig zijn, dus ik twijfelde niet lang en plaatste een bestelling voor een 10ft container.
Het was wel een beetje een gok of alles er in zou passen."
Een niet evidente plaats om te leveren
"Een verbouwing is op zich al een vrij stresserende onderneming.
Ook op de dag dat Box@Home mijn Box kwam leveren, kreeg ik het weer even Spaans benauwd omdat ik niet in de meest evidente straat woonde om te beginnen manoeuvreren met een vrachtwagen.
De chauffeur van Box@Home had echter helemaal geen stress.
Die mens was de rustigheid zelve.
Daardoor heeft hij mijn zenuwen eigenlijk ook tot bedaren kunnen brengen.
Dat voelde echt als een opluchting.
Ik had wat volk opgetrommeld om te komen helpen bij het inladen van de Box, maar de chauffeur van Box@Home hielp zelf ook mee.
Je merkt dat die gasten ervaring hebben met het efficiënt en veilig stapelen van alle spullen.
Op die manier ging het eigenlijk heel vlot. Ze namen mijn Box mee ter bewaring en dat was dat.
Voor mij voelde het echt aan als een geruststelling.
Ik hoefde mij geen zorgen te maken over mijn spullen.
Ik kon gewoon doorgaan met die verbouwing en hoefde niet wakker te liggen over de rest.
Uiteindelijk zijn mijn spullen toch wel een aanzienlijke tijd in bewaring gebleven.
In totaal denk ik wel anderhalf jaar.
Op een gegeven moment heb ik even getwijfeld om mijn Box te komen inkijken om hetgeen ik nodig had er even uit te kunnen halen, maar omdat ik niet goed wist hoe eenvoudig dat zou zijn, heb ik het maar zo gelaten.
Ik dacht dat dit te veel gedoe zou zijn.
Ik ben er zeker van dat ze mij prima geholpen zouden hebben als ik even had gebeld om meer info te vragen, maar misschien is dat een tip voor jullie om dat proces op voorhand al toe te lichten op de website.”
Een klein foutje? Geen probleem!
“Tegen het einde van de werken, heb ik de bewaring dan stopgezet via de website.
Maar nét toen ik dat had gedaan, bleek dat de aannemer de deadline toch niet zou halen.
Lap!
Dus toen heb ik die aanvraag weer geannuleerd.
Gelukkig was dat allemaal geen probleem.
Enkel was de getrouwheidskorting die ik naar aanleiding van mijn lange bewaarperiode had toegekend gekregen, verloren gegaan in die administratie.
Ook dat was in no time opgelost na een telefoontje met de klantendienst.
Een goede maand later kon de bewaring dan toch stopgezet worden en liet ik de Box terugbrengen naar een nieuw adres.
Daar had ik parkeerruimte gereserveerd zodat de vrachtwagen daar kon staan, maar natuurlijk stonden daar toch auto's geparkeerd zonder toestemming.
Wederom geen probleem voor de chauffeurs.
Die wachtten geduldig tot de situatie opgelost was.
Ik zeg het daarom nogmaals: die geruststelling en behulpzaamheid die jullie team uitstraalt is echt goud waard.”
Wij zijn Nico heel dankbaar om tijd vrij te maken voor ons en om zo’n uitgebreide feedback te geven.
Ook willen we Nico en Fien nog heel veel succes toewensen met hun carrière in de filmindustrie.