Veiligheid
Hoe zorgen jullie voor de veilige bewaring van mijn bezittingen?
Al onze gebouwen zijn voorzien van klimatisatie en vochtregeling, zodat de bewaaromstandigheden optimaal zijn voor jouw bezittingen. Bovendien zijn onze gebouwen beveiligd met brand- en inbraakalarm.
Zijn mijn goederen beschermd tegen diefstal?
Onze opslagruimtes zijn voorzien van inbraakbeveiliging.
Als je je Box in bewaring brengt bij Box@Home, wordt hij standaard verzegeld.
Je kan er ook voor kiezen om je Box nog te voorzien van een extra hangslot.
Onze hangsloten kan je hier bestellen.
Als je Box bij jou blijft staan, raden we de aankoop van een hangslot (ten zeerste) aan.
Als je Box bij jou blijft staan, raden we de aankoop van een hangslot (ten zeerste) aan.
Wat mag er niet in mijn Box?
Zijn mijn bezittingen verzekerd?
Onze opslagruimtes beantwoorden aan de strengste veiligheidsnormen. Bovendien dekken de meeste brandverzekeringen je bezittingen of inboedel ook wanneer deze extern bewaard worden. We raden je aan om dit in je verzekeringspolis te controleren. Box@Home biedt zelf geen aanvullende verzekeringen aan. Wij verwijzen naar ons algemeen verzekeringsattest. Voor meer informatie, klik hier.
Heb ik toegang tot mijn Box als deze in opslag staat?
Ja, op eenvoudig verzoek kan je je Box(en) laten terugleveren of ze laten klaarzetten voor inzage in een Box@Home vestiging.
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Je kan je persoonlijke gegevens wijzigen via je profiel op onze online applicatie.
Ik ben mijn wachtwoord verloren/vergeten, wat nu?
Klik op de "wachtwoord vergeten" link in het inlogscherm (via "Aanmelden" in het menu bovenaan). Vul hier je e-mailadres in. Je ontvangt een e-mail met instructies en een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Vul een nieuw wachtwoord naar keuze in en bevestig je nieuwe wachtwoord. Je kan nu inloggen met het nieuw ingegeven wachtwoord.